duminică, 26 iulie 2009

Sex cu vedete: vis sau coşmar?


Sunt frumoase. Arată de-ţi lasă gura apă. Ai zice că vei avea parte de noaptea vieţii tale. Dar…

O iubesc pe Scarlett Johansson”, îmi spune Vlad, (22 de ani). “Cred că e o femeie plină de viaţă, o femeie incredibilă, pasională. Încă am erecţie când mi-o amintesc în Match Point. Comparativ cu ea, prietena mea Adina e o vrabie cenuşie.” Vorbeşte, desigur, de o fată care nu poate fi definită drept regina frumuseţii, dar nu e deloc urâtă şi care, cu puţin efort, ar putea arăta foarte bine. Şi, ce e mai important, ţine cu adevărat la el. “Da, şi mama ţine cu adevărat la mine”, bombăne Vlad. “Dar eu, când spun cuvântul femeie, îmi imaginez pe cineva superb, cu un corp perfect, haine care să-i stea incredibil, pe cineva care să umble pe tocuri înalte de parcă s-ar fi născut cu ele. Pe cineva care să mă fascineze.”
Numere (da’ nu din alea care ne plac)
Vlad nu e singurul care oftează în secret după o divă. Conform unor statistici, 75% din bărbaţi şi 84% din femei au fost, la un moment dat, «îndrăgostiţi nebuneşte» de o celebritate: o vedetă a filmului, a muzicii sau a sportului. Ba, 68% din bărbaţi şi 73% din femei au recunoscut şi faptul – aberant, trebuie să recunoaştem – că au respins sau neglijat o persoană reală, care li se părea mai puţin atrăgătoare decât starul la care visau.
“E incredibil”, a izbucnit Andreea, 19 ani. “Nu am cum să concurez cu Beyoncé, îmi pare rău.” Şi, conform site-urilor de poze reale / poze artistice ale vedetelor, pe care mi le trimit colegii pe messenger chiar în clipa în care eu scriu aceste cuvinte, nici măcar Beyoncé Knowles nu are cum să concureze cu Beyoncé Knowles…
Sex-appeal-ul: o simplă iluzie?
Nu este un secret nici pentru fanii cei mai chinuiţi de obsesii faptul că imaginea vinde produsul. Şi atunci, există o echipă care îşi câştigă pâinea datorită felului în care flutură în vânt părul nimfei Mariah Carey – dacă nu ţi-a luat pasiunea minţile, nu ai cum să nu te întrebi de unde vine vântul care pare să o însoţească peste tot –, datorită surâsului plin de “vino-şi-trage-mi-o-aici-şi-acum” al încă voluptuoasei Pamela Anderson, datorită formelor unduitoare ale “păpuşilor pisicoase” – Pussycat Dolls. Toţi am înghiţit în sec, sau poate că am salivat, sau poate ne-am masturbat frenetic după ce am văzut celebra scenă de sex din Basic Instinct. (Bineînţeles, vorbesc de cel cu Michael Douglas, nu de sequel-ul jenant care ne-a vindecat definitiv de obsesia pentru Sharon Stone!). Toţi am dat Păcatul originar pe repede înainte, să ajungem mai repede la apoteotica scenă de sex. Şi toţi ne-am bosumflat în clipa în care am descoperit că ne-am dus degeaba la Bodyguard, pentru că nu există nicio scenă explicită a pasiunii dintre Costner şi înnebunitoarea, pe atunci, Whitney Houston.
Păcat că, din când în când, divele respective mai apar pe plajă, în câte-o postură dizgraţioasă, sau prin oraş, în nişte haine pe care până şi lui nea Costel, portarul, i-ar fi jenă să le poarte. Sau cu câte o vânătaie pe la ochi. Sau ieşind la patru dimineaţa de la un club, cu machiajul scurs pe faţa desfigurată de alcool. Şi cusătura cu aţă albă devine brusc vizibilă.

Fantezia, bat-o vina!
Şi totuşi, ideea sexului cu o vedetă ne face sângele să dea în clocot. Cu cât aceasta intră mai mult în gura ziarelor, cu atât în-nebunim de dorinţă. “Aş fi dispus să fac chestia aia ruşinoasă cu Paris Hilton la orice oră din zi şi din noapte!”, subliniază Mihai (27 ani, economist). “Mi se pare cu atât mai excitantă cu cât comite o tâmpenie după alta. Nu pot decât să îmi imaginez scenarii nesfârşite de sex cu ea.” “Nu m-am îndrăgostit cu adevărat de Britney Spears decât în clipa în care a avut prestaţia aia jenantă de la Gala MTV. Mi-a stârnit pe loc imaginaţia: mă visam penetrând-o violent într-o saună şi îi vizualizam şunculiţele cutremurându-se în ritmul sălbatic în care i-o trăgeam”, mărturiseşte, jenat, Tudor (40 de ani, manager), apoi continuă: “Am destule cunoştinţe dolofane, dar niciuna nu îmi inspiră chestia asta. Pentru că niciuna nu este Britney”. Ce era să zic? O, da, şi eu am avut prima fantezie sexuală cu Michael Jackson după ce i-a căzut pentru prima oară nasul? Mi-am imaginat cum ar fi fost să-l piardă între… cearşafurile mele?
Alte exemple pot fi găsite pe toate site-urile de fantezii erotice scrise de utilizatori, în orice limbă a acestui pământ. Fiecare are secţiunea Celebrităţi. Doldora de clipe de pasiune fictivă cu toţi aceia cărora le lingem posterele din reviste, sau jpeg-urile pe ecranul calculatorului.

Dar dacă ajungem să o facem?
Foarte bine, profitaţi de ocazie. De ce să nu vă faceţi damblaua dacă vedeta voastră preferată e la câţiva centimetri de voi, disponibilă şi surâzătoare? “Ei, la dracu”, bombăne Iulian (30 de ani, programator). “Când eşti fată, e uşor. Dar când eşti băiat, nu ai nicio şansă să te apropii de o tipă cât de cât celebră. Poate dacă eşti miliardar.”
Dar MAXIM, după câte se ştie, face orice pentru cititorii săi. Şi nu a fost uşor, dar a găsit câţiva subiecţi de ambele sexe, care au făcut-o, şi care sunt dispuşi să dea detalii.
“A fost foarte naşpa”, spune Claudia, 23 de ani, despre experienţa ei cu un cântăreţ celebru, pe care l-a vânat până când l-a nimerit din zbor. “De cum am intrat în garsoniera lui, m-a împins în genunchi, şi-a desfăcut fermoarul de la pantaloni şi a încercat să mi-o îndese în gură. Fără niciun fel de preambul. Chestie mai naşpa nu cred că putea să se întâmple.”
“Mie îmi plăcea sportivul ăsta”, spune Ana-Maria. “Era extrem de atrăgător, avea un trup care părea sculptat în marmură. Am crezut că voi avea parte de noaptea cea mai pasională pe care mi-o puteam imagina. Dar nu am avut parte decât de un pahar de vodcă, o acuplare rapidă şi monotonă, fără preludiu, şi de un «Scuze, sunt obosit, o să te rog să pleci» după ce s-a terminat totul. Nici măcar nu eram furioasă pe el; eram supărată pe prostia mea.”
“Am cunoscut-o pe actriţa asta absolut superbă, care îmi plăcea mult”, spune Mircea, 35 de ani. “M-a surprins interesul pe care mi l-a arătat. Ce-i drept, a băut exagerat de mult, dar am încercat să trec cu vederea acest lucru. Ei bine, dă-mi voie să îţi spun că o divă în pat e mai nasoală decât o roabă de cărbuni pe care o împingi la deal. Stă pur şi simplu şi se aşteaptă să faci tu totul. Nici prin minte nu i-ar trece să îţi arate că se bucură de ceea ce îi oferi. Iar despre ceea ce ar putea face ea pentru tine, nici nu are rost să discutăm”, dă el dezamăgit din mână. “Vedetismul e echivalent, din punctul meu de vedere, cu egoismul. Nu aş mai face aşa ceva nici pe bani.” Şi totuşi, conchidem noi, e cel mai bine să treci măcar o dată printr-o asemenea experienţă. De-abia după aceea înveţi să apreciezi cu adevărat sexul cu persoana care te iubeşte.

sursa : http://www.maxim.ro/

Niciun comentariu: