vineri, 17 iulie 2009

Poftă de ciocolată


Azi în timpul cursurilor de web design o colega din Brazilia mi-a aruncat în brate teoria cum ca atunci când ai pofta de ciocolata defapt ai pofta de sex și chiar am simțit aceasta teorie ca o palma peste cap ce m-a pus pe ganduri asa ca am analizat puțin experiența mea de viata si recunosc ca sunt un fan al ciocolatei dar niciodată nu am luat-o drept un semn cum ca hormonii mei încep sa danseze asa ca mi-am adus aminte de o perioada în care gândeam in felul “No Sex, No Worries” și adevărul crud este ca mâncam aproximativ 3-4 tablete de ciocolata pe săptămână asa ca ar fi foarte probabil ca teoria colegei mele sa fie adevărata mai ales ca este o femeie cu experiență de viata…

Voi ce părere aveți? Ținând cont de faptul ca ciocolata face corpul sa elibereze anumite substante (serotonina) ce se elimina numai in timpul sexului…

Si ca bonus va las mai jos o traducere dintr-un vechi “zis” din spaniola ce enumera motivele pentru care ciocolata este mai buna ca sexul.

1. Ciocolata e mai buna pentru ca poate fi moale sau tare… satisface in ambele stadii.

2. Oricine poate manca ciocolata in masina fara sa fie intrerupt de politie.

3. Putem manca ciocolata de fata cu mama.

4. Daca musti tare din ea nu o sa tipe.

5. Doua persoane de acelasi sex pot manca ciocolata impreuna fara a fi insultate.

6. Ciocolata nu trebuie mintita pentru a fi savurata.

7. Pe ciocolata nu o intereseaza daca esti sau nu virgin/a.

8. Toti putem manca ciocolata in fiecare zi a săptămânii.

9. Nimeni nu e prea tânăr sau prea bătrân pentru a manca ciocolata.

10 Cand mâncăm ciocolata vecinii nu asculta.

11. Marimea ciocolatii nu conteaza ci placerea ce o ofera.

12. Nu doare cand mananci ciocolata prima oara.

13. Ciocolata nu transmite SIDA.

14. Nu trebuie sa te “ingrijesti” ca sa mananci ciocolata.

15. Nimeni nu pune punct unui matrimoniu din lipsa ciocolatii.

16. Nu trebuie sa astepti aproape o ora ca sa mai mananci inca o ciocolata.

17. Dupa ce mancam ciocolata nimeni nu simte nevoia sa ia in brate staniolul.

sursa: http://www.3alex.es/pofta-de-ciocolata/

Un comentariu:

Anonim spunea...

hazos,dar adevarat!!:))