duminică, 21 decembrie 2008

Ziua naţională a ORGASMULUI

Scris de: 3alex.es - Diciembre 21, 2008.
Categoria: SexualMENTE.

Interesanta chestia ce am aflat ieri si cum eu habar nu aveam ca exista asa ceva m-am gândit sa împart si cu voi aceasta informaţie.

Deci in noaptea de 22 Decembrie la ora 00:59 ar trebui ca toată lumea sa facă dragoste si nu contează daca o faci in cuplu, trio sau singur/a :) . Se spunea ca e noaptea plăcerii, păcii naţionale si a pozitivismului pentru ca după părerea specialiştilor daca toată lumea ar face dragoste in acelaşi moment se creează un fel de energie pozitiva.
Si eu m-am întrebat cum ar putea ca orgasmul sa ajute la salvarea lumii aşa ca am căutat explicaţia:
- In principiu senzatia de bine care ne-o ofera orgasmul ar trebui sa ne ajute ca sa vedem cum ar trebui sa fie toate momentele pe pământ. Momente de plăcere, liniste interioara si relaxare.
- Se mai spune ca acele câteva secunde de plăcere sunt un exemplu pentru salvării “încălzirii globale” pentru ca intr-un mod liber se poate produce energie fara a contamina planeta.
- Interesanta ideea ca atunci cand ai un orgasm nu te diferentiezi cu nimic de nimeni… chiar daca esti de culoare, latin sau oriental ai aceasi plăcere ca toata lumea deci TOTI SUNTEM EGALI.

In fine, nu stiu eu daca tot ceea ce se spune e adevărat sau nu pentru ca de mic copil nu m-am avut bine cu ştiinţa deşi admir felul in care pot vedea lucrurile cei din ştiinţă aşa ca mulţumirile mele pentru ca au găsit nenumărate motive pentru a promova sexul si plăcerea produsă de acest act atat de umanistic.

Mai jos va las un video “beautiful agony” destul de interesant…




Niciun comentariu: